Smiå skuffer ikke :) ( restaurant skudeneshavn )

Avslutning med klubben ( nabodrøs) før sommeren ble inntatt på smiå restaurant og pianobar, og de sviktet ikke denne gangen heller ☺ Personlig har jeg i mange år vært skeptisk til å bestil...

Kitchen187 - En kulinarisk matopplevelse i Geoje

I går kveld var vi en liten gjeng på en heller annerledes restaurant. Restauranten er kun oppe ved forespørsel, man bestiller bord på forhånd nokså vanlig det da, men man får menyen sendt på ...

Sovetabletter og Familiejulebord

Uten tvil går tiden fort her nede, er ikke mer enn en helg som er unnagjort så er det tid for en ny, skulle jo tro at når eneste jobben man har er å undervise guttene så hadde man litt bedre tid, m...

Fucking awsome bbq

Det har vært stilt å rolig på bloggen i de siste dagen, og det har vel med å gjøre at jeg endelig fant ut vi faktisk skal være her en stund, alt trengs ikke opp...

Koreansk barbeque - Soju koreas nasjonaldrikk

Fredag er helg, og noe som min kjære har fått føle på kroppen nå når han jobber 10 timers dager, så er fredagsfølelsen magisk. da er det kos og god mat som er i fokus. Denne fredagen var intet unn...

Anemone Thai restaurant - Okpo

Gårsdagens søndagsmiddag ble inntatt på Anemone Thai restaurant i Okpo. En spennende restaurant å komme inn på, da "stolene" viste seg å være sofa, ja det finnes benker og "sofa" på restauranter...

Oven maru Chicken -Okpo

Lørdags kveld kom vi oss omsider inn til Okpo for å handle etter flommen. Vi benyttet sjansen til å ta en lettere middag ute, rett over gaten fra Lotte Mart ( handlesenteret) Det fin...

Korean Barbeque - Et fantastisk måltid.

Igår tok vi turen ut for å spise igjen, siden det var Fredag og helg måtte vi feire dette. Det ble Korean barbeque i Okpo - Og jeg har aldri og kommer aldri til å oppleve følelsen igjen n...

Japanese Miyazaki beef & rice på Hong Kong Int. Airport

På flyplassen i Hong Kong, spiste vi på det som så ut som en litt finere restaurant. Vi vurderte menyen ( bildene) og guttene ville bare gå for en pølse i brød med pommes frittes og salat ... It be...

Hello India

Idag hadde vi middagsavtale med en annen familie som bor på samme leilighetskompleks.  Det er kjekt for guttene å møte noen på sin egen alder, så de kan ha noen å leke med her nede. Og ikke ...

Bad Moms = Freaking hileroius

Damene på jobb hadde igår tatt iniativ til god mat på cafe MM i kopervik etterfulgt av kino. Og siden vi hele bunsjen er alt fra blivende mødre til bestemødre, ja da var dette filmen for oss. &n...

Peking restaurant - Flekkefjord

Dette blir min første slakt av en restaurant,  jeg hadde aldri trodd eller fantasert om et spisested kunne komme med så elendig service, jeg er direkte målløs. Vi ville ta det enkelt da vi an...

Lilleheden cafe og restaurant hirtshals

Vi har beveget oss opp til Hirtshals for en natt før hjemreise.Middag ble derfor inntatt i Hirtshals.Med godt vær og sjansen til åsitte ute valgte vi lilleheden cafe og restauran...

Buffeten - dfds

Buffeten på Seven Seas ombord på Pearl seaways innfridde ikke til forventningen :(Med det samme vi kom inn på restauranten kom lukten fra skalldyrene, og det var ikke en innbydend...

Dagens fiskerett -Rederiet Hotell Farsund

Laks med grønnsaker og amandinepoteter Når man er ute å reiser, ja da må man ha mat. På Onsdag var jeg i hjembyen min Farsund, der traff jeg alle mine gode venninner, og vi...

Breiflabb og creme brulee / Smia bistro og pianobar

Jobben var samlet mandags kveld på en lokal restaurant.( smia bistro og pianobar) Og som  vanlig svikter de ikke. For første gang på mange år har jeg endelig våget meg på å spise fisk ute ...

Indian gate Haugesund

Min mann må reise ut på overtid en uke og da tok min mann og jeg turen til Haugesund igår for å feire min bursdag neste uke:) valget mitt falt på indisk og det kan jeg absolutt anbefale, maten hadd...

Middag på rederiet hotell , Farsund

Igår kveld var alle 3 søstre samlet sammen med vår kjære mor, noe vi ikke kunne huske hadde skjedd tidligere, da vi er bosatt på forskjellige kanter av landet og det sjeldent lar seg gjøre, men tur...

Ekeberg restaurant :)

I helga hadde jeg sammen med min kjære og hans jobb, den mest fantastiske opplevelsen på lenge :) fredag var vi på latter i oslo og så Anne Kat. Og jakten på ærligheten, detvar råbra:) alt hun sa o...

Lønningslunsj med jobben

Idag var det lønningslunjs igjen og vi spiser på Smiå Bistro og pianobar. Denne gangen valgte jeg meg en pastarett, ( og hvis noen lurer hvorfor jeg har tatt meg karb, så er det rett og slett fordi...

Flor og Fjære

Det har tatt litt tid før jeg har fått ut helgen vi hadde på Flor og fjære, men tiden før 17 mai er vel som hos de fleste, veldig travel når klære skal strykes og henges klar og kaker skal lages og...

Lønningslunsj på Smiå bistro og pianobar

Idag var det første lønningslunsj som vi hadde på smia, Hver mnd skal vi ha dette, istedet for lønningspils da... eller jeg kombinerte det da ;) men iallfall. god mat og sunn mat ;) jaja litt karbs...

China House - Haugesund

Idag skulle vi i bursdag med en av guttene på Leo Lekeland, så da fant vi ut av vi likesågodt tok en søndagsbuffét på Kinarestauranten i Haugesund. Herlig mat i et koselig og stemningsfult lokale. ...

Smiå bistro og pianobar - en sann nytelse

Idag var en kjekke kveld med damene fra jobben, men samtidig en triste, siden det skulle være avslutningsmiddag for sjefen vår som skal slutte, så var det planlagt en middag på byens beste restaura...

Julebord i januar :)

Igår var jeg på julebord med jobben, noen vil kanskje kalle det januarbord, men uansett så var det kjempekoslig å treffe kollegaer utenfor barnehagen også. Vi kunne velge mellom to retter, pinnekj...